استخدام بازیگر کودک و نوجوان در سینما و تلوزیون

آموزشگاه بازیگری کودک بارانا با داشتن چندین سال تجربه در این زمینه پذیرای استعدادهای درخشان کودکان و نوجوانان شما در بازیگری خواهد بود. لازم به ذکر است که استخدام بازیگر کودک و نوجوان توسط بازیگران مطرح سینما و تلوزیون در آموزشگاه بازیگری بارانا انجام می‌شود. برای استخدام بازیگری کودک و نوجوان تماس بگیرید.

بسیاری از پدران و مادران آرزو دارند که کودکشان در یک پروژه جدی سینما و تلویزیون وارد شود و در مسیر بازیگری کاملا حرفه‌ای شود. البته بسیاری از این پدران و مادران جای مناسبی را برای شروع این مسیر پیدا نمی‌کنند و برای همین به این نتیجه می‌رسند که ورود کودکشان به یک پروژه بازیگری حرفه‌ای غیرممکن است. برای همین است که آموزشگاه بارانا بهترین مربیان و متخصصان آموزش تخصصی بازیگری کودک را دور هم جمع کرده تا این راه را برای کودکان با استعدادی که نمی‌دانند باید از کجا کار بازیگری را شروع کنند، هموار کند. مربیان این آموزشگاه در طی یک سری کلاس آموزش بازیگری کودک شما را از بازیگری متبدی به بازیگری حرفه‌ای تبدیل می‌کنند.

بازیگر کودک آموزشگاه بارانا در سریال جیران
بازیگر کودک آموزشگاه بارانا در سریال جیران

نکته جالب و متفاوت درباره آموزش‌های آموزشگاه بازیگری بارانا این است که اگر در پایان آموزش‌ها کودک شما استعدادی ویژه از خود نشان دهد او را به پروژه‌های جدی سینما و تلویزیون معرفی می‌کنند. درواقع آموزشگاه بارانا تنها آموزشگاهی است که بعد از پایان آموزش بازیگری کودک شما را وارد یک پروژه حرفه‌ای سینما و تلویزیون می‌کند تا مسیر بازیگری حرفه‌ای را به‌سادگی پشت‌سر بگذارد. این مسیر که درنهایت به استخدام بازیگر کودک و نوجوان در سینما و تلویزیون در آموزشگاه بارانا ختم می‌شود همان راهی است که می‌تواند بوسیله آن کودک خود را از یک بازیگر آماتور به بازیگری حرفه‌ای که می‌تواند در پروژه‌های حرفه‌ای سینما و تلویزیون شرکت کند تبدیل کنید.

بازیگر کودک آموزشگاه بارانا در سریال پوست شیر
بازیگر کودک آموزشگاه بارانا در سریال پوست شیر

جلسه مشاوره رایگان آموزشگاه بازیگری بارانا

قبل از این که بخواهید هر تصمیمی درباره این که آیا دوست دارید کودک شما در آموزشگاه بارانا تحت تعلیم مربیان این آموزشگاه قرار گیرد یا نه، این آموزشگاه یک جلسه مشاوره رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید از صفر تا صد مسیری که قرار است کودک شما طی کند با خبر شوید و متوجه شوید دقیقا چطور ممکن است که فرزندتان با شرکت در کلاس‌های آموزشی آموزشگاه بارانا بتواند به استخدام در پروژه‌های جدی سینما و تلویزیون درآید. البته این جلسه رایگان است و برای همین شما می‌توانید هر وقت که خواستید یک قرار ملاقات برای اطلاع از شرایط آموزشگاه ترتیب دهید.

در این جلسه به شما توضیح داده می‌شود که مربیان بارانا چطور قرار است کودک شما را در طی سه مرحله به بازیگری حرفه‌ای در عرصه سینما و تئاتر تبدیل کنند. همچنین در این جلسه شما می‌توانید با این مربیان دیدار داشته باشید و اگر سوالی دارید مطرح کنید. خانم آرزو لطفی که مدیریت مجموعه بارانا را برعهده دارد این جلسه را به‌صورت رایگان برای والدین کودکان ترتیب داده تا تمام مراحل و البته هزینه‌ها به‌صورت شفاف در اختیار خانواده‌ها قرار گرفته و آن‌ها بتوانند از آینده‌ای که در انتظار فرزندشان است اطلاع یابند و مسیر رشد وی را از قبل بدانند

انتخاب بازیگر کودک و نوجوان در آموزشگاه بازیگری بارانا
استخدام بازیگر کودک و نوجوان در آموزشگاه بازیگری بارانا

تست بازیگری از کودکان

بعد از جلسه مشاوره رایگان اگر شما موافق باشید از فرزندتان یک تست بازیگری گرفته می‌شود تا استعداد وی و حوزه‌ای که می‌تواند در آن رشد کند مشخص شود. این تست تحت شرایطی بسیار آرام و بدون استرس برگزار شده و کودک شما با دادن این تست می‌تواند استعدادهای پنهان خود را بروز دهد. در این تست از کودک شما خواسته می‌شود که یک دیالوگ یا نقش خاصی را ایفا کند بدون این که از اجرای آن در حضور مربیان و کارشناسان آموزشگاه بارانا خجالت بکشد. برای همین شرایط تست در آموزشگاه بارانا بسیار مناسب است.

مرحله اول آموزش های بازیگری بارانا

بعد از تست، آموزش‌ها آغاز می‌شوند. مسیر آموزشی فرزند شما شامل سه مرحله خواهد بود. در مرحله اول به وی یک سری مفاهیم و تکنیک‌های بنیادی آموزش داده می‌شود تا بتواند به راحتی از پس اجرای مراحل پیچیده‌تر برآید. در این مرحله کودک شما یاد خواهد گرفت که برای حضور در مقابل تماشاچیان و دیگر متخصصانی که قرار است به وی مراحل بازیگری را آموزش دهند اعتماد به نفس خود را افزایش داده و البته توانایی برقرار ارتباط موثر با آن‌ها را به دست آورد. این مهارت‌ها هر چند ساده هستند اما برای مسیر حرفه‌ای بازیگری وی بسیار حیاتی به حساب می‌آیند.

انتخاب بازیگر کودک در آموزشگاه بارانا
استخدام بازیگر کودک در آموزشگاه بارانا

بعد از این آموزش‌های ابتدایی، مهارت‌های بدنی به کودک شما آموزش داده می‌شود. این مهارت‌های بدنی برای ریلکس شدن بدن کودک شما ضروری است و اگر نتواند قبل از اجرای تمرین‌ها بدن خود را ریلکس کند کار بازیگری نیز برای وی دشوار پیش می‌رود. در این مرحله مقدماتی مربیان با مهربانی و همدلی همراه کودک شما شده و به وی گام‌های اولیه را نشان می‌دهند تا بتواند به تدریج در مسیر بازیگری حرفه‌ای راه خود را پیدا کند. این آموزش‌های ابتدایی در هر آموزشگاهی به کودکان آموزش داده نمی‌شود در حالی که بسیار مهم هستند.

مرحله دوم آموزش های بازیگری بارانا

در مرحله دوم تاکید روی اکت بازیگری است. در این مرحله به کودک شما آموزش داده می‌شود که چطور روی اکت خود کار کند و بتواند مثلا با کنار هم قرار دادن این اکت‌ها نقش یک کودک زرنگ، کودک غمگین، کودک شاد و… را بازی کند. این اکت‌ها الفبای بازیگری محسوب می‌شوند و با وجود متخصصان و مربیان آموزشگاه بارانا این اکت‌ها به بهترین شکل به فرزند شما آموزش داده می‌شود. هر بازیگری تئاتر و سینمایی که می‌بینید در کار خود حرفه‌ای شده به خاطر این است که توانایی بالایی در اجرای اکت‌ها دارد؛ پس فراموش نکنید که مرحله دوم بسیار مهم است.

انتخاب بازیگر نوجوان در آموزشگاه بارانا
استخدام بازیگر نوجوان در آموزشگاه بازیگری بارانا

سرپرستی مربیان و متخصصان آموزشگاه بارانا را دکتر عبدالرضا اکبری برعهده دارد. این بازیگر توانا و حرفه‌ای دکتری هنر و بازیگری دارد و برای همین جزو باسوادترین بازیگران ایران محسوب می‌شود که البته به تعلیم کودک شما نیز می‌پردازد وهمین باعث شده که دوره آموزش بازیگری بارانا یک دوره بسیار حرفه‌ای محسوب شود و درنهایت بازیگران کودکی با استعداد فراوان از آن بیرون آیند. در مرحله دوم کودک شما تمرین‌های خود را با حضور در گروه‌های بازیگری دیگر انجام می‌دهد و به خاطر مهارت‌هایی که در مرحله اول کسب کرده اجرای تمارین مرحله دوم برای وی بسیار ساده خواهد بود.

مرحله حرفه ای آموزش بازیگری کودک

در آخرین مرحله آموزش بازیگری آموزشگاه بارانا، کودک شما وارد دوره حرفه‌ای می‌شود. در این دوره است که تمام استعدادها و مهارت‌های کودک شما در بازیگری بروز می‌کند و او می‌تواند به بهترین ورژن خود تبدیل شود. در این مرحله تمریناتی حرفه‌ای مثل تک‌گویی به فرزند شما آموزش داده می‌شود. مونولوگ یا تک گویی یک تمرین بسیار دشوار در تئاتر و سینما است که با آموزش‌های حرفه‌ای مربیان و کارشناسان آموزشگاه بارانا فرزند شما می‌تواند این تمرین‌ها را به بهترین شکل پشت سر گذاشته و بازیگری کاملا حرفه‌ای شود. در این تمرین‌ها کودک شما نقش و رنگ بازیگری خود را پیدا می‌کند.

نکته جالبی که در آموزشگاه بارانا در مرحله حرفه‌ای روی آن تاکید زیادی می‌شود و البته همین نکته است که این آموزشگاه را متمایز از دیگر آموزشگاه‌ها کرده، اجرای تمرین‌های گروهی به مناسبت‌های مختلف و در ارگان‌های متفاوت است. این اجراها یک تمرین زنده برای کودک شماست که او را بسیار حرفه‌ای می‌کند تا بتواند در آینده در پروژه‌های جدی به بهترین شکل نقش‌آفرینی کند و جایگاه خود را در حرفه بازیگری بیابد. در این اجراها بهترین کارگردانان و بازیگران کشور نیز حضور دارند که البته برای این است که اگر استعدادی در میان کودکان وجود دارد او را جذب پروژه‌های جدی کنند.

مزایای شرکت در کلاس های آموزش بازیگری بارانا

شرکت در کلاس‌های بازیگری بارانا علاوه بر حرفه‌ای کردن کودک شما در عرصه بازیگری مزایای بسیار زیاد دیگری هم به همراه دارد. اولین مزیت این است که کودک شما خواهد آموخت که چطور با دیگر بازیگران کودک ارتباط موثر برقرار کند و اعتماد به نفس ابراز خود در میان غریبه‌ها را داشته باشد. این مهارت‌ها روی زندگی آینده او نیز چه در عرصه بازیگری چه در روابط اجتماعی بسیار موثر خواهد بود و باعث می‌شود بتواند خیلی موفق‌تر از کسانی که در این زمینه رشد نکرده‌اند عمل کند؛ به‌خصوص در زمینه روابط شخصی.

مزیت دیگر ارتباطات وسیعی است که کودک شنا از همان سنین کم با بهترین مربیان، بازیگران و کارگردانان کشور برقرار می‌کند. این ارتباطات باعث می‌شود که کودک شما بتواند در آینده حرفه‌ای خود به شکلی بسیار عالی ظاهر شود. برای مثال اگر کودک شما را بازیگران و کارگردانان مطرح از کودکی بشناسند، در آینده نیز با احتمال زیاد هنگام استارت یک پروژه حرفه‌ای از وی دعوت به عمل می‌آورند زیرا او را می‌شناسند و به مهارت‌ها و استعدادهای وی واقف هستند. مزیت دیگر مدرک معتبری است که به کودک شما در پایان دوره آموزش بازیگری داده می‌شود.

بازدید کارگردانان و بازیگران مطرح از کودکان بازیگر

بخش بازدید کارگردانان و بازیگران مطرح کشور از آموزشگاه بارانا و روند آموزش کودک شما همان برگ برنده‌ای است که درنهایت منجر به استخدام کودک شما در سینما و تلویزیون می‌شود. در دوره‌های قبلی آموزش بازیگری بارانا تعداد زیادی کودک با استعداد کشف و پرورش یافته‌اند که به خاطر همین موقعیتی که آموزشگاه بارانا فراهم کرده، توانسته‌اند به پروژه‌های سینمایی و سریالی بسیار جدی و مطرح راه یابند. چرا کودک شما جزو این استعدادها نباشد؟ برای مثال تعدادی از این بازیگران کودک که در آموزشگاه بارانا رشد کرده و وارد پروژه‌های حرفه‌ای شده‌اند شامل:

بابک ملک زاده، پرهام رحمانی، علی دلیر، کیارش تاتار، لیانا فرجی، بنیتا افشاری در سریال افعی

تصنیف حسینی، آرمین بیک لو، سوگند زوکا در سریال پوکر

رونیکا بهرام زاده در سینمایی تابستان همان سال

آرشیدا درستکار ، رونیکا بهرام زاده در سریال مرداب

مهرسا فلاحیان، آرمین مصطفی زاده، ابوالفضل ایوانی در سریال رستگاری

امیررضا جوکار در سینمایی بی مادر

آرمیتا حیدری در سینمایی حدود ۸ صبح

آرشیدا درستکار در سریال حیثیت گمشده

تصنیف حسینی در سینمایی احمد

ابوالفضل ایوانی، ابوالفضل حسن خانپور، رونیکا بهرام زاده، اشکان اردستانی، امیرمحمد و امیرعلی صحرائی، گرشا نامور در سینمایی باغ کیانوش

استخدام بازیگر کودک و نوجوان شما در پروژه های جدی سینما و تلویزیون

جدای از بازدید که بازیگران و کارگردانان مطرح سینما از روند آموزشی کودکانی که در آموزشگاه بارانا مشغول یادگیری بازیگری هستند، خود آموزشگاه بارانا هر ساله چندین استعداد را به پروژه‌های جدی معرفی می‌کند. سطح حرفه‌ای آموزش‌های آموزشگاه بارانا باعث شده که این آموزشگاه یک منبع کشف و پرورش بازیگران کودک برای پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی کشور باشد. برای همین است که در تمام مراحل آموزش بازیگری به کودک شما، مربیان و کارشناسان آموزشگاه بارانا با جان و دل دانسته‌های خود را به کودک شما آموزش داده و در تمام مراحل پیشرفت کنار او هستند تا بتواند وارد این پروژه‌های حرفه‌ای سینما و تلویزیون شود.

بد نیست بدانید که در طول دوره آموزش بازیگری بارانا، از تمام حرکات و تمارین کودک شما فیلم‌هایی تهیه می‌شود تا بتواند در آینده از آن‌ها برای تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف خود استفاده کند. این فیلم‌های آموزشی بعد از اتمام دوره در اختیار شما قرار می‌گیرد تا از آن به عنوان یک روزمه برای کودک خود استفاده کنید. در واقع وقتی که قصد دارید کودک خود را برای درخواست بازیگری در یک پروژه جدی به کارگردان یا بازیگری معرفی کنید، بهترین رزومه برای نشان دادن استعداد کودک شما همین فیلم‌های آموزشی است که در حضور مربیان و متخصصان آموزشگاه بارانا تهیه شده است.

مدرک بازیگری معتبر در پایان آموزش ها

در پایان آموزش‌ها یک مدرک معتبر بازیگری نیز به کودک شما داده می‌شود. این مدرک به خاطر این که آموزشگاه بارانا دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی است، بسیار معتبر بوده و می‌تواند از آن به عنوان مدرکی دال بر این که یک دوره حرفه‌ای بازیگری را پشت سر گذاشته استفاده کند. این مدرک معتبر نشان دهنده این است که کودک شما یک دوره حرفه‌ای بازیگری را پشت سر گذاشته است و اکنون آماده ورود به یک پروژه حرفه‌ای بازیگری فیلم و سینما است. این مدرک همچنین قابل ترجمه بوده و برای مهاجرت نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

با همه مزایایی که درباره آموزشگاه بارانا گفته شد، که شامل آموزش حرفه‌ای بازیگری، ارتباط با بهترین مربیان و بازیگران کشور، حاضر شدن سر پروژه‌های نمایشی حرفه‌ای و البته اخذ مدرکی بسیار معتبر، اکنون مشخص شده است که چرا آموزشگاه بارانا یکی از بهترین آموزشگاه‌های بازیگری کودک در ایران است. هزینه آموزش در این آموزشگاه نیز بسیار مناسب و به‌صرفه بوده و طوری در نظر گرفته شده است که خانواده‌های متوسط ایرانی نیز بتوانند کودک خود را در کلاس‌های آموزش بازیگری بارانا ثبت نام کنند. این دوره آموزش بازیگری از کودک شما یک بازیگر بسیار حرفه‌ای خواهد ساخت.