استعدادیابی بازیگری کودک و نوجوان

آموزشگاه بازیگری کودک بارانا با داشتن چندین سال تجربه در این زمینه پذیرای استعدادهای درخشان کودکان و نوجوانان شما خواهد بود. لازم به ذکر است که این استعدادیابی توسط بازیگران مطرح سینما و تلوزیون انجام می‌شود. برای استعدادیابی بازی گری کودک و نوجوان تماس بگیرید.

استعدادیابی بازیگری کودک و نوجوان
استعدادیابی بازیگری کودک و نوجوان

استعدادیابی بازیگری کودک و نوجوان توسط بازیگران مطرح کشور در آموزشگاه بازیگری بارانا

کشف استعداد کودکان و نوجوانان در زمینه بازیگری کاری است کاملا حرفه‌ای و باید توسط بهترین‌های سینما و تلویزیون انجام شود. علت آن هم این است که گرفتن تست بازیگری از کودکان و نوجوانان به خاطر شرایط سنی که دارند کار دشواری است و باید ابتدا آن‌ها را از نظر ذهنی آماده کرد و سپس تست بازیگری گرفت تا اضطراب بر آن‌ها غلبه نکند و بتوانند با خیالی راحت استعداد خود را بروز دهند. برای همین است که آموزشگاه بازیگری بارانا از بازیگران مطرح کشور برای استعدادیابی بازیگری کودکان و نوجوانان استفاده می‌کند. بازیگران مطرح کشور در زمینه کشف و پرورش بازیگری در کودکان و نوجوانان بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند.

در این آموزشگاه ابتدا به والدین کودکان یک جلسه مشاوره حضوری رایگان داده می‌شود و در این جلسه به طور کامل تشریح می‌شود که قرار است  استعداد کودک آن‌ها چگونه کشف شده و پرورش یابد. بعد از این جلسه حضوری نیز کودک یا نوجوان پذیرفته شده به مربیان و بازیگران مطرح کشور سپرده می‌شود تا بتواند استعداد خود را پرورش داده و در زمینه بازیگری حرفه‌ای شود. این مسیر البته با کمک بهترین متخصصان و مشاوران بازیگری کشور به‌صورت حرفه‌ای پیش رفته و درنهایت کودک و نوجوانی که در این مسیر موفق عمل کرده باشند به‌صورت یک بازیگر حرفه‌ای وارد پروژه‌های جدی می‌شوند.

استعدادیابی بازیگری در کودک و نوجوان

اگر کودک یا نوجوانی در خانه دارید و احساس می‌کنید که استعداد بازیگری دارد حتما او را یک بار هم که شده به آموزشگاه بارانا ببرید تا از وی یک تست بازیگری کاملا حرفه‌ای گرفته شده و استعدادش کشف شود. گرفتن تست بازیگری از کودکان و نوجوانان نیاز به برقراری شرایط خاصی دارد. بسیاری از کودکان هستند که وقتی در خلوت خود به سر می‌برند کاملا توانایی ایفای یک نقش خیالی را در حین بازی خود دارند اما وقتی برای تست بازیگری پیش افراد بزرگسال برده می‌شوند خجالت زده شده و  نمی‌توانند به‌خوبی نقش مورد نظر را ایفا کنند.

برای این که این کودکان و نوجوانان بتوانند بدون غلبه احساس اضطراب استعداد و توانایی خود در زمینه بازیگری را بروز دهند لازم است که حتما در کنار افرادی این تست را اجرا کنند که توانایی کنترل احساسات آن‌ها را داشته و در انجام این تست با آن‌ها همدل شوند تا جرئت بروز استعداد خود را داشته باشند. برای همین است که آموزشگاه بارانا با گردآوری بازیگران و مربیان مطرح کشور شرایطی را فراهم آورده که کودک و نوجوان شما بتواند استعداد خود را در حضور آن‌ها بروز دهد. این تست با جدیدترین متدهای روز دنیای سینما برگزار می‌شود و بسیار کمک کننده است.

استعدادیابی در کلاس بازیگری کودک

کلاس بازیگری کودک آموزشگاه بارانا یکی از پیشرفته‌ترین کلاس‌های بازیگری است که می‌توانید کودک و نوجوان خود را به آن جا برده و درنهایت یک بازیگر حرفه‌ای تحویل بگیرید. کلاس‌های بازیگری کودک و نوجوان بارانا از سال 1395 زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار خود را آغاز کرده است. مدیریت این آموزشگاه با سرکار خانم آرزو لطفی بوده و سرپرستی مجموعه را دکتر عبدالرضا اکبری برعهده دارد. در این آموزشگاه بهترین مربیان و بازیگران حرفه‌ای کشور حضور دارند تا مرحله به مرحله کنار فرزند شما بوده و او را تا رسیدن به سطح حرفه‌ای یاری کنند. در این مسیر البته خود شما هم به عنوان والدین کودک و نوجوان لازم است مشوق آن‌ها باشید تا بهتر بتوانند در این مسیر پیش روند.

استعدادیابی بازیگری کودکان
استعدادیابی بازیگری کودکان

تست بازیگری کودکان در تهران

آموزشگاه بارانا بدون توجه به رزومه قبلی کودک یا نوجوان شما شرایطی را فراهم کرده تا فرزندتان بتواند در بهترین حالت خود تست بازیگری را داده و استعدادش کشف شود. در این تست البته از وی خواسته می‌شود تا یک نقش ساده مثلا شخصی که گریه می‌کند یا فردی که با شنیدن خبری خوب خوشحال شده را ایفا کند. با بررسی ریز ریز جزئیات تست، مربیان و کارشناسان مجموعه بارانا متوجه خواهند شد که استعداد کودک شما در چه سطحی است و  در چه حیطه‌ای استعدادش قابل پرورش است. این کشف و پرورش استعداد نیز زیر نظر بهترین مربیان انجام می‌شود.

تست بازیگری یک چیز را به خوبی نشان می‌دهد و آن هم این که کودک یا نوجوان شما چقدر قادر است خودش را در شرایط مختلف تصور کند و قوه تخیلش تا چه اندازه قدرتمند است. برای این که این توانایی کودک شما بروز کند بهترین راه این است که در شرایطی خاص قرار گرفته و تشویق شود تا استعداد خود را بروز دهد. مربیان و کارشناسان آموزشگاه بازیگری بارانا این شرایط خاص را فراهم کرده‌اند تا کودک شما بدون دغدغه استعدادش را بروز داده و بتواند در مسیر بازیگری حرفه‌ای گام بگذارد.

مراحل یادگیری بازیگری کودک و نوجوان

آموزش بازیگری کودکان و نوجوانان در آموزشگاه بارانا در طی سه مرحله انجام می‌شود. در مرحله ابتدایی، کودک شما خواهد آموخت که چطور با انجام یک سری تمرین بدنی و ذهنی خودش را برای ایفای نقش آماده کرده و اکت‌های لازم برای آن را اجرا کند. در این مرحله مربیان بارانا به کودک شما خواهند آموخت که چطور با اعتماد به نفس در انظار عموم ظاهر شده و با انجام حرکات بدنی، ذهن و بدن خود را ریلکس کند تا از پس ایفای نقش و انجام اکت برآید. بعد از این مرحله، نوبت به یادگیری انواع اکت می‌رسد.

برای شرکت در آموزش بازیگری کودکان در آموزشگاه بارانا کلیک کنید.

یک نقش شامل تعدادی اکت مرتبط با هم است. برای همین در مرحله دوم آموزش بازیگری بارانا به کودک شما آموخته می‌شود که چطور اکت‌های مختلف را اجرا کرده و میان آن‌ها ارتباط برقرار کند. بعد از مرحله دوم که مرحله متوسطه است نوبت به مرحله حرفه‌ای می‌رسد. در این مرحله کودک یا نوجوان شما جایگاه خودش در میان دیگر بازیگران را پیدا کرده و قادر است در کنار آن‌ها نقش خود را ایفا کند. برای همین در این مرحله یک سری نمایش گروهی توسط آموزشگاه بارانا تدارک دیده می‌شود تا کودک شما با قرارگیری در آن‌ها بتواند به‌صورت حرفه‌ای بازیگری کند.

مزایای استفاده از کلاس بازیگری بارانا

استفاده از کلاس‌های آموزش بازیگری بارانا مزایای بسیار زیادی دارد که کودک و نوجوان شما می‌تواند از آن‌ها برای رشد حرفه‌ای خود در زمینه بازیگری بهره فراوان ببرد. اولین مزیت این است که آموزش در این آموزشگاه تحت نظر بهترین مربیان و بازیگران کشور است. کودک شما با قرارگیری در محیطی که این مربیان و بازیگران حرفه‌ای در آن مشغول آموزش اصول بازیگری هستند به‌سادگی می‌تواند استعداد خود را بروز داده و روز به روز در این مسیر پیشرفت کند. مزیت دوم ارتباط بسیار مناسبی است که مربیان با کودک و نوجوان شما خواهند داشت. در هر مرحله مربیان به کودک شما یک فیدبک مناسب می‌دهند تا بداند که چقدر پیشرفت کرده و نقاط ضعف و قدرت وی کجا است.

استفاده از جدیدترین متدهای بازیگری و البته تکنولوژی‌های آموزش بازیگری در آموزشگاه بارانا آن را به یکی از بهترین آموزشگاه‌های آموزش بازیگری کودک و نوجوان کشور تبدیل کرده است. به همین دلیل در هر دوره از برگزاری کلاس‌ها تعدادی استعداد بازیگری به پروژه‌های جدی سینمایی و تلویزیونی از سمت آموزشگاه بارانا معرفی می‌شود. در پایان دوره نیز یک مدرک حرفه‌ای و معتبر از سمت آموزشگاه بارانا به کودک شما داده می‌شود که نشان دهنده حضور وی در یک دوره حرفه‌ای بازیگری است و هر جا بخواهد وارد یک پروژه جدی سینمایی یا بازیگری شود می‌تواند این مدرک را نشان داده و به‌راحتی نظر کارگردان یا تهیه کننده را جلب کند.

ورود به پروژه های حرفه ای بازیگری با کمک آموشگاه بارانا

یکی از جالب‌ترین خدماتی که در آموزشگاه بارانا به کودکان و نوجوانان با استعداد داده می‌شود این است که بعد از پایان دوره اگر فرزند شما استعداد لازم را داشته باشد، او را به یک پروژه جدی سینمایی یا تلویزیونی معرفی خواهند کرد. حضور مربیان و بازیگران مطرح کشور در این آموزشگاه هم جنبه آموزشی دارد و هم جنبه کشف بازیگر برای پروژه‌های جدی سینمایی. برای همین اگر فرزند شما در این دوره خوش بدرخشد، در آینده از وی برای پروژه‌های مطرح سینمای ایران استفاده خواهد شد. ورود فرزند شما از این طریق به دنیای سینما ضامن آینده روشن وی در این حیطه خواهد بود.

برای مثال در دوره‌های قبلی برگزاری آموزش بازیگری کودک و نوجوان بارانا استعدادهای زیر کشف و به پروژه‌های جدی سینمایی و سریال خانگی معرفی شده‌اند. البته نام‌های زیر تنها تعدادی از استعدادهای معرفی شده توسط آموزشگاه بارانا است:

کشف و معرفی ابوالفضل ایوانی، ابوالفضل حسن خانپور، رونیکا بهرام زاده، اشکان اردستانی، امیرمحمد و امیرعلی صحرائی و گرشا نامور به پروژه سینمایی باغ کیانوش.

کشف و معرفی تصنیف حسینی، آرمین بیک لو و سوگند زوکا به پروژه سریال پوکر.

کشف و معرفی مهرسا فلاحیان، آرمین مصطفی زاده و ابوالفضل ایوانی به پروژه سریال رستگاری

استعدادیابی بازیگری کودک و نوجوان
استعدادیابی بازیگری کودک و نوجوان

دیالوگ برای تست بازیگری کودکان

جالب است بدانید که هنگام گرفتن تست بازیگری از کودک یا نوجوان شما، یک دیالوگ به وی داده می‌شود که اگر بتواند آن را به خوبی ایفا کند، از تست بازیگری سربلند بیرون می‌آید. این که به هر کودک چه دیالوگی داده شود تخصص مربیان و بازیگران مطرحی است که در آموزشگاه بارانا حضور دارند. ان دیالوگ‌ها عموما ساده هستند و هدف از دادن آن‌ها به کودک و نوجوان شما برای تست بازیگری این است که مربیان دریابند که فرزند شما در ادای دیالوگ همراه با احساس مربوطه چقدر استعداد دارد.

در کلاس‌های بازیگری بارانا همچنین وقتی فرزند شما به سطح حرفه‌ای وارد شود به او مونولوگ یا تک گویی نیز آموخته می‌شود که یکی از حرفه‌ای‌ترین تمارین بازیگری محسوب می‌شود. آموزش مونولوگ به کودکان کاری بسیار دشوار و حرفه‌ای است که تنها بهترین مربیان و بازیگران مطرحی که در آموزشگاه بارانا حضور دارند قادر به تعلیم آن به کودکان و نوجوانان هستند. تمرین مونولوگ جزو دروس اصلی و حرفه‌ای بازیگری تئاتر و سینما است و برای همین آموزش آن باعث حرفه‌ای شدن کودکان و نوجوانان می‌شود.

کجا تست بازیگری بدهیم

پیش از این که برای تست بازیگری کودک خود دست به کار شوید ابتدا یک تحقیق جامع انجام دهید که اصلا کدام آموزشگاه‌های بازیگری تست بازیگری برگزار می‌کنند. سپس درباره کیفیت تست برگزار شده تحقیق کنید و از این موضوع مطمئن شوید که مربیان و کارشناسان حرفه‌ای قرار است این تست را از فرزند شما بگیرند. آموزشگاه بارانا دقیقا برای این که زحمت این تحقیقات را از روی دوش شما بردارد یک جلسه مشاوره حضوری رایگان برای والدینی که قصد دارند کودک خود را وارد این مسیر کنند برگزار می‌کند. در این جلسه درباره تست اطلاعاتی کامل به شما داده می‌شود.

برای همین اگر قصد دارید در زمانی کوتاه استعداد فرزند خود را در زمینه بازیگری حرفه‌ای کشف کرده و به پرورش آن در حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن کمک کنید، حتما جلسه رایگان مشاوره حضوری بارانا را شرکت کرده و سپس فرزند خود را با خیال راحت در آموزشگاه بارانا وارد کنید تا از او در بهترین شرایط ممکن تست بازیگری گرفته شود. این کار به خاطر حرفه‌ای بودن مربیان و کارشناسان موجود در آموزشگاه بارانا به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود و هیچ جای نگرانی ندارد که آیا فرزند شما پیشرفت خواهد کرد یا نه.

کشف و پرورش استعداد بازیگری کودک و نوجوان

بهترین مربیان و کارشناسان در آموزشگاه بارانا جمع شده‌اند تا با برگزاری کلاس‌های حرفه‌ای بازیگری با هزینه‌ای مناسب استعداد بازیگری فرزند شما را کشف کرده و به او کمک کنند تا در این مسیر پیشرفت کند. همچنین بازیگران مطرح کشور نیز در این آموزشگاه حضور دارند تا آموزش‌هایی حرفه‌ای به فرزند شما داده و اگر ممکن بود از او دعوت کنند تا در پروژه‌های سینمایی و سریالی جدی شرکت کنند. در پایان دوره نیز یک مدرک معتبر بازیگری به فرزند شما داده می‌شود تا بتواند با آن برای هر پروژه جدی سینما که دوست داشت با اعتماد به نفس بالا درخواست دهد.

نکته جالب درباره آموزش بازیگری در آموزشگاه بارانا این است که از تمام جزئیات آموزش و بازیگری کودک شما در طول دوره فیلم تهیه شده و در پایان دوره به او داده می‌شود تا در آینده بتواند با بازبینی آن‌ها، تمام جزئیات آموزش و رشد خود را مرور کرده و با تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعفش در مسیر بازیگری حرفه‌ای گام بردارد. در تمام این مدت نیز مربیان و مشاورانی دلسوز کنار فرزند شما هستند تا با دادن فیدبک‌های مناسب مسیر رشده وی را در جهتی که استعداد دارد جلو برده و درنهایت از او بازیگری حرفه‌ای بسازند.