انتخاب بازیگر کودک و نوجوان

آموزشگاه بازیگری کودک بارانا با داشتن چندین سال تجربه در این زمینه پذیرای استعدادهای درخشان کودکان و نوجوانان شما خواهد بود. لازم به ذکر است که انتخاب بازیگر کودک و نوجوان توسط بازیگران مطرح سینما و تلوزیون در آموزشگاه بازیگری بارانا انجام می‌شود. برای استعدادیابی بازی گری کودک و نوجوان تماس بگیرید.

بازیگر کودک آموزشگاه بارانا در سریال پوست شیر
بازیگر کودک آموزشگاه بارانا در سریال پوست شیر

انتخاب بازیگر کودک و نوجوان در آموزشگاه بارانا در پروژه های فیلم و سریال

بازیگری یکی از جذاب‌ترین حرفه‌هایی است که احتمالا هر کسی دوست دارد وارد آن شود. برای ورود به این دنیای حرفه‌ای نیز یکی از راه‌های بسیار مناسب این است که فرزند شما از کودکی وارد حرفه بازیگری شده و تمام آموزش‌ها و اصول مهم این حرفه را از کودکی بیاموزد. احتمالا می‌دانید که وقتی یک هنر، زبان، حرفه یا هر موضوع آموختنی دیگری به کودکان آموزش داده می‌شود در ذهن آن‌ها ثبت شده و در آن بسیار حرفه‌ای خواهند شد. این موضوع باعث شده که بسیاری از متخصصان حیطه بازیگری کودک و نوجوان به این نتیجه برسند که آموزش بازیگری به کودکان بهترین نتایج را در پی خواهد داشت.

در همین راستا آموزشگاه بازیگری  بارانا شرایطی را پدید آورده است که شما بتوانید با ثبت نام کودک خود در آن جا یک بازیگری حرفه‌ای تحویل بگیرید. این آموزشگاه با کمک بهترین اساتید و مربیان بازیگری کودک توانسته دوره‌های آموزش بازیگری بسیار حرفه‌ای برگزار کند که در طی آن هر کودکی با هر سطح استعدادی بتواند درنهایت یک بازیگر حرفه‌ای شده و در پروژه‌های فیلم و سریال حرفه‌ای که زیر نظر بهترین کارگردانان کشور برگزار می‌شود وارد شود. این آموزشگاه در تمام دوره‌هایی که برگزار کرده همیشه یک یا چند تا استعداد بازیگری به پروژه‌های فیلم و سریال معرفی کرده و از این نظر رزومه‌ای عالی دارد.

بازیگر کودک آموزشگاه بارانا در سریال جیران
بازیگر کودک آموزشگاه بارانا در سریال جیران

آموزشگاه بارانا و انتخاب بازیگری کودک و نوجوان

برای ثبت نام در آموزشگاه بازیگری کودک بارنا اولین قدمی که باید بردارید این است که در یک جلسه مشاوره حضوری رایگان این آموزشگاه شرکت کرده و درباره مسیر آموزش، روش‌ها و مربیانی که آموزشگاه بارانا استخدام کرده تا به کودک شما بازیگری بیاموزند، هر سوالی دارید بپرسید. در این جلسه مشاوره که رایگان هم است شما با مدیر آموزشگاه یعنی سرکار خانم لطفی صحبت خواهید کرد که از سال 1395 تاکنون با مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی دوره‌های بازیگری کودک حرفه‌ای آموزشگاه بارانا را مدیریت کرده است. سرکار خانم آرزو لطفی سپس شما را با مربیان آموزشگاه بارانا آشنا می‌کند.

بعد از آشنایی با مربیان حرفه‌ای آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان بارانا، درباره متد آموزش بازیگری و تکنولوژی‌های آموزشی که در این راستا از آن استفاده می‌شود به شما توضیحاتی داده شده و کل مسیری که کودک شما طی آن به بازیگری حرفه‌ای تبدیل می‌شود برای شما روشن خواهد شد. جالب است بدانید که در طول آموزش بازیگری به کودک شما، آموزشگاه بازیگری بارانا از بازیگران سرشناس سینمای ایران نیز دعوت به عمل می‌آورد تا بعضی از مباحث را به شما آموزش داده و اگر کودک شما استعدادش را داشت وی را به عنوان بازیگر کودک پروژه‌های فیلم و سریال انتخاب کنند.

انتخاب بازیگر کودک و نوجوان در آموزشگاه بارانا
انتخاب بازیگر کودک و نوجوان در آموزشگاه بارانا

کلاس های آموزش بازیگری بارانا

بعد از این جلسه مشاوره حضوری رایگان اگر تمایل داشته باشید از کودک شما توسط مربیان و کارشناسان حرفه‌ای آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان بارانا یک تست استعدادیابی گرفته می‌شود تا مشخص شود که در چه بخشی از بازیگری استعداد دارد و مسیر رشد وی در حرفه بازیگری چگونه باید باشد. این تست در شرایطی بسیار اصولی از کودک شما گرفته می‌شود؛ زیرا اگر شرایط تست بازیگری مناسب نباشد کودک دچار اضطراب خواهد شد و نمی‌تواند استعداد خود را به طور کامل و در بهترین حالت ممکن بروز دهد. بعد از تست تازه کار مربیان و کارشناسان آموزشگاه بازیگری کودک بارانا آغاز می‌شود. آموزش‌ها در سه سطح مقدماتی، متوسطه و حرفه‌ای برگزار می‌شود تا کودک شما به طور اصولی بازیگری را بیاموزد.

برای شرکت در آموزش بازیگری کودکان در آموزشگاه بارانا کلیک کنید.

تست‌های بازیگری عموما این‌گونه برگزار می‌شود که یک کارشناس یا بازیگر حرفه‌ای روبروی کودک شما قرار گرفته و از وی می‌خواهد که یک جمله را تکرار کند یا مثلا لحظه‌ای را بازی کند که خبر بدی به وی رسیده است. کودکی که بتواند این نقش را به‌خوبی ایفا کند توسط مربیان و کارشناسان آموزشگاه بارانا کشف شده و با منتورینگ مربیان و کارشناسان باتجربه آموزشگاه بارانا وارد دوره‌های ابتدایی، متوسطه و حرفه‌ای بازیگری می‌شود تا درنهایت بازیگری حرفه‌ای و قابل شود. در این مسیر شما به عنوان والد کودک باید از وی حمایت کرده و به او انگیزه دهید.

انتخاب بازیگر کودک و نوجوان در آموزشگاه بازیگری بارانا
انتخاب بازیگر کودک و نوجوان در آموزشگاه بازیگری بارانا

دوره مقدماتی تا پیشرفته بازیگری بارانا

در دوره مقدماتی یک سری اصول اولیه که پیش نیاز آموزش بازیگری است به کودک شما آموخته خواهد شد. کلاس‌های بازیگری بارانا زیر نظر دکتر عبدالرضا اکبری برگزار می‌شود و برای همین سطح این کلاس‌ها بسیار حرفه‌ای است و در مدت کوتاهی کودک شما را به یک بازیگری بسیار قابل تبدیل خواهد کرد. سطح مقدماتی آموزش بازیگری کودک بارانا دارای بخش‌های وسیع و متنوعی است که از مباحث روانشناسی تا تمرینات بدنی را شامل می‌شود. این تمرینات برای این که کودک شما بتواند بازیگری حرفه‌ای شود بسیار ضروری است و به همین دلیل توسط بهترین مربیان و کارشناسان آموزشگاه بارانا درس داده می‌شود.

انتخاب بازیگر کودک در آموزشگاه بارانا
انتخاب بازیگر کودک در آموزشگاه بارانا

تمرینات بدنی و ذهنی

تمرینات بدنی که در آموزشگاه بارانا به فرزند شما داده می‌شود شامل یک سری تمرین است که با انجام آن‌ها بدن کودک شما ریلکس شده و آمادگی لازم را برای اجرای نقش‌های مختلف به دست می‌آورند. همچنین در بخش تمرینات ذهنی به کودک شما آموخته می‌شود که چطور ذهنش را کنترل کرده و اعتماد به نفس لازم برای اجرای نقش جلوی مربیان و بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون به دست آورد. همچنین در این بخش از تمرینات دوره مقدماتی آموزش بازیگری بارانا به کودک شما آموخته می‌شود که مهارت ارتباط موثر خود با دیگران را تقویت کند.

دوره متوسط بازیگری بارانا

بعد از این که دوره مقدماتی آموزش بازیگری بارانا با موفقیت پشت‌سر گذاشته شد، کودک شما آماده می‌شود تا به دوره حرفه‌ای کلاس‌ها وارد شود. در این سطح دیگر مثل قبل آموزش‌ها ابتدایی نیست و به تدریج کودک شما با تمرینات اصلی بازیگری تئاتر و سینما روبرو می‌شود که از وی یک بازیگر حرفه‌ای خواهند ساخت. مهم‌ترین چیزی که در سطح متوسطه آموزش بازیگری کودک بارانا به کودک شما آموزش داده می‌شود، اجرای اکت‌های مختلف است. یک نقش شامل تعداد زیادی اکت است و زمانی بازیگری می‌تواند نقشش را به‌خوبی اجرا کند که اکت را به‌خوبی آموخته باشد.

یکی از ویژگی‌هایی که دوره متوسط آموزش بازیگری بارانا را متمایز از دیگر دوره‌ها کرده این است که در این دوره مربیان و کارشناسان آموزشگاه بارانا هر لحظه مسیر رشد حرفه‌ای کودک شما را رصد کرده و با دادن فیدبک مناسب به وی او را در مسیر درستش هدایت می‌کنند. هر کودکی در زمینه خاصی از بازیگری استعداد دارد و وظیفه اصلی متخصصان و مربیان آموزشگاه بارانا این است که این استعداد را کشف کرده و کودک شما را در مسیر پرورش این استعداد راهنمایی کنند. همچنین در طول دوره از آموزش‌هایی که به کودک شما داده می‌شود فیلم برداشته می‌شود تا بتواند در آینده این فیلم‌ها را مشاهده کرده و نقاط مثبت و ضعف خود را یادآوری کنند.

انتخاب بازیگر نوجوان در آموزشگاه بارانا
انتخاب بازیگر نوجوان در آموزشگاه بارانا

یادگیری اجرای اکت

در مرحله متوسطه بازیگری آموزشگاه بارانا به کودک شما اجرای اکت آموزش داده می‌شود. اکت شامل یک سری حرکات است که وقتی کنار هم قرار می‌گیرند به ما یک حالت خاص مثل شاد بودن، ناراحت بودن، احساس ترس و دیگر حالات انسانی را نشان می‌دهند. یک بازیگر خوب زمانی می‌تواند ادعا کند که حرفه‌ای است که بتواند همه اکت‌ها را به‌درستی اجرا کند. در آموزشگاه بارانا بهترین مربیان کنار هم قرار گرفته‌اند تا بتوانند به کودک شما همه اکت‌ها را آموخته و از او بازیگری حرفه‌ای بسازند.

دوره حرفه ای بازیگری بارانا

در دوره حرفه‌ای آموزش بازیگری بارانا کودک شما وارد یک سطح کاملا جدی می‌شود. کودکان در این سطح دیگر نقشی که برای آن ساخته شده‌اند را کاملا آموخته و توانایی اجرای آن را به‌صورت بدیهی دارند. در این سطح کودک شما همان بازیگری شده که آرزو داشتید از اول به آن تبدیل می‌شد. در این سطح بازیگران مطرح سینما و تلویزیون از آموزش‌های کودک شما بازدید می‌کنند و در بعضی کلاس‌ها نقش منتور و مربی را برعهده می‌گیرند تا کودک شما در بالاترین سطح آموزش بازیگری قرار گیرد.

یکی از تکنیک‌های بسیار جذابی که در سطح حرفه‌ای آموزش بازیگری بارانا به کودک شما آموزش داده می‌شود، توانایی مونولوگ یا تک گویی است. در این آموزش که مختص دوره‌های حرفه‌ای تئاتر است کودک شما خواهد آموخت که چطور یک دیالوگ طولانی را یک ضرب و بدون توقف تک گویی کند. این توانایی نشان دهنده این خواهد بود که کودک شما بسیار حرفه‌ای شده و قادر است که نقش‌های جدی را در سینما و تلویزیون برعهده گرفته و به خوبی اجرا کند. برای همین استعدادهایی که در آموزشگاه بارانا کشف شده و پرورش می‌یابند درنهایت وارد پروژه‌های حرفه‌ای سینما و تلویزیون می‌شوند.

اجرای نمایش گروهی

در دوران آموزش بازیگری حرفه‌ای به کودک شما، آموزشگاه بارانا یک سری نمایش‌های گروهی را تدارک می‌بیند تا فرزند شما بتواند با قرارگیری در میان جمع دیگر بازیگران نقش خود را به‌خوبی پیدا کرده و اجرا کند. این نمایش‌های گروهی توسط بهترین مربیان و کارگردانان هنری آموزشگاه بارانا طراحی و اجرا می‌شود و برای موسسات و ارگان‌های مختلفی به‌صورت زنده اجرا می‌شوند. کودک شما با قرارگیری در این نمایش‌ها یک تمرین حرفه‌ای بازیگری را تجربه می‌کند که در آن استعدادش به طور کامل بروز کرده و برای تماشاچیان نمایش داده می‌شود. در این نمایش‌ها همچنین کارگردانان و بازیگران حرفه‌ای نیز حضور دارند تا استعداد کودک شما را کشف کنند.

زمانی یک بازیگر کودک حرفه‌ای شده است که بتواند در نمایش‌های گروهی نقش خود را ایفا کند. نمایش‌های گروهی دقیقا به‌صورت تئاتر هستند که در آن هیچ کاتی زده نمی‌شود و بازیگران باید بتوانند بی وقفه نقش خود را در مقابل تعداد زیادی از جمعیت که روبرویشان هستند اجرا کنند. بعد از اتمام این نمایش‌های گروهی، دیگر کودک شما یک بازیگر حرفه‌ای شده که می‌تواند نقش‌های جدی در پروژه‌های فیلم و سریال تلویزیونی را گرفته و اجرا کند. در پایان دوره نیز یک مدرک معتبر از سمت آموزشگاه بارانا به کودک شما داده می‌شود.

معرفی استعدادها به پروژه های جدی سینمایی و تلویزیونی

استعدادهای کشف شده و پرورش یافته در آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان در پایان دوره آموزش، به پروژه‌های جدی سینمایی و سریالی معرفی می‌شوند. روش معرفی بازیگران با استعداد توسط آموزشگاه بارانا به پروژه‌های جدی سینمایی و سریالی این‌گونه است که مربیان و متخصصان آموزشگاه در طول دوره متوجه می‌شوند کدام کودکان دارای استعداد هستند و برای همین از بازیگران و کارگردانان مطرح سینما دعوت می‌کنند تا سر آموزش‌ها حاضر شده و با دیدن استعدادها از آن‌ها دعوت به عمل آورند تا در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی شرکت کنند. ورود بازیگران کودک به پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی توسط آموزشگاه بارانا آغازگر مسیری کاملا حرفه‌ای برای این کودکان خواهد بود تا بتوانند در دنیای بازیگری حرفه‌ای در مدتی کوتاه رشد کنند. تعدادی از این استعدادهای کشف شده و معرفی شده به پروژه‌های جدی سینما و تلویزیون توسط آموزشگاه بارانا شامل:

  • بابک ملک زاده، پرهام رحمانی، علی دلیر، کیارش تاتار، لیانا فرجی و بنیتا افشاری به سریال افعی.
  • تصنیف حسینی، آرمین بیک لو و سوگند زوکا به سریال پوکر.
  • ابوالفضل ایوانی، ابوالفضل حسن خانپور، رونیکا بهرام زاده، اشکان اردستانی، امیرمحمد و امیرعلی صحرائی و گرشا نامور به پروژه سینمایی باغ کیانوش.
  • مهرسا فلاحیان، آرمین مصطفی زاده و ابوالفضل ایوانی به سریال رستگاری.

انتخاب بازیگر کودک برای فیلم و سریال از مزایای شرکت در دوره آموزش بازیگری بارانا

در پایان دوره آموزش بازیگری کودک آموزشگاه بارانا کودک شما مقدار زیادی دست آورد به دست می‌آورد. یکی از مهم‌ترین این دست آوردها یادیگری اصول حرفه‌ای بازیگری زیر نظر بهترین مربیان و کارشناسان ایران است. دست آورد دیگر این است که کودک شما می‌تواند با مطرح‌ترین کارگردانان و بازیگران سینمای ایران آشنا شده و با آن‌ها ارتباط برقرار کند. همچنین راهی که طی کردن آن برای دیگران مدت زمان زیادی طول می‌کشد، با حضور در دوره‌های آموزشی بارانا برای کودک شما در زمانی بسیار کوتاه طی شده و با سرعت زیادی وارد دنیای حرفه‌ای بازیگری می‌شود.

همچنین مدرکی که در پایان دوره به کودک شما داده می‌شود ثابت می‌کند که او در یک دوره حرفه‌ای بسیار با ارزش و زیر نظر بهترین مربیان و کارشناسان، بازیگری را آموخته است و توانایی ورود به پروژه‌های حرفه‌ای سینما و تلویزیون را دارد. در کنار این مدرک، تجربه حضور در دوره‌های حرفه‌ای آموزش بازیگری بارانا در کنار بهترین مربیان و بازیگران ایرانی باعث می‌شود که کودک شما در پایان دوره اعتماد به نفس لازم برای ورود به پروژه‌های حرفه‌ای را کسب کرده باشد و بتواند از پس اجرای هر نقشی در هر پروژه سینمایی و تلویزیونی جدی برآید.